Obecny czas to Sob 2:48, 27 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Wilkołak Strona GłównaForum Wilkołak Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Wasza ulubiona rasa
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » Warhammer FRP
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubiak_666
Duch


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 10:55, 29 Lut 2008    Temat postu:

a moja ulubiona rasa sa gnomy nikt nie przebije ich w szyderstwie
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
TroxVan
Przywódca Stada Administrator


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek
Płeć: Wilk

PostWysłany: Pią 11:02, 29 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Gnomy

OPIS
Gnomy są małe, krępe, mają ok. 1.2 m wzrostu i noszą czarne, brązowe lub rude włosy. Są trochę podobne do krasnoludów, mają jednak trudniejszy charakter i są mniej od nich opanowane. Mówią własnym dialektem khazalidu lecz używają podobnego pisma runicznego.
Liczebność gnomów stale spada za sprawą mieszkańców podziemnych tuneli, z którymi toczą nieustanne walki. Nie bez znaczenia pozostaje również wpływ chaosu.
Największe skupiska gnomów występują po zachodniej stronie Gór Krańca Świata (a więc tereny goblinoidów) oraz w Albionie. Są to jednak żałosne pozostałości dawnej, wspaniałej kultury. Poza tym siedziby, jak same gnomy, owiane są tajemnicą jeszcze większą niż krasnoludy; gnomy jeszcze mniej chętnie zdradzają sekrety.
Z powodu licznych najazdów na ich siedziby, niektóre gnomy wyruszają w świat lub mieszkają w ludzkich miastach. Ich praca jest wysoko ceniona ponieważ są urodzonymi złotnikami, jubilerami, specjalizują się w obróbce drewna, kamienia, a najbardziej skóry (gnomie buty to szczyt osiągnięć szewskich w SŚ), jak również metalu. Ogólnie biorąc są sprawnymi rzemieślnikami o sporej inwencji i zręcznych rękach. Jednak niektórzy z nich preferują profesje lotne, jak goniec, posłaniec, złodziej - a to z racji na niewielki wzrost i wrodzony spryt. Nie wykonują natomiast profesji związanych z morzem, unikają jak mogą wód większych niż płytkie strumienie - gdzie zdarza im się wchodzić po kolana w celu wydobycia złota.

LOSOWANIE BOHATERA

Charakterystyka:

sz = k3+2
ww = 2k10 + 30
us = 2k10 +10
s = k3 + 1
wt = k3
zw = k3 + 4
i = 2k10 + 20
a = 1
zr = 2k10 + 20
cp= 2k10 + 30
int= 2k10 + 20
op= 2k10 + 20
sw= 2k10 + 30
ogd= 2k10 + 20

Wzrost: M 105+2k10; K 100+2k10 cm
Waga: 40 - 87.5 kg
Infrawizja: 30m
Przeznaczenie: k3 PP
Języki: rodzimy kher-khazalid + reikspiel
Psychologia: nienawiść do goblinoidów (jeszcze większa niż krasnoludy)
Klasa i profesja: losowanie wg tabeli krasnoluda z naciskiem na rzemiosło
Umiejętności rasowe: obowiązkowe - jubilerstwo lub do wyboru gracza; dodatkowe - bardzo szybki, metalurgia, kamieniarstwo z równą szansą; liczba umiejętności jak krasnolud
Pochodzenie: k100 -
01-39 zachodnia strona Gór Krańca Świata
40-69 Albion
70-00 urodzony wśród ludzi - tabela dla człowieka

Rodzina: jak krasnoludy
Religia: panteon gnomich bóstw nie zdradzanych nigdy i nikomu, prawdopodobnie są oni zbliżeni do bóstw krasnoludzkich ale nie ma pewności; jest to jedna z najgłębiej strzeżonych tajemnic.
Inne uwagi: gnomy zwykle noszą ubrania ze skóry lub innych materiałów naturalnych podbite z reguły futrem. Wśród wolnych gnomów przyjęły się bogate ozdoby, lecz gnomy w miastach zwykle ich unikają by nie kusić łotrów, jakich tam pełno.

Pozostałe rzeczy MG powinien określić samemu. Rasa przygodowa powstała na bazie bestiariusza i kilku innych wiadomości ogólnych o tej rasie. Mam nadzieję, że przyda się w drużynie gnom.


Pobrano z
[link widoczny dla zalogowanych]
Poprawiki
WKA


Ostatnio zmieniony przez TroxVan dnia Pią 11:26, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Kubiak_666
Duch


Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 11:18, 29 Lut 2008    Temat postu:

tabela wieku Gnoma


wiek..........Bonus Umiejętności
16-30..............+0
31-60..............+1
61-90..............+2
91-120.............+1
121-150............+0
151-170............-1
171-Max............-2

Poprawka
WKA
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » Warhammer FRP
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.