Obecny czas to Czw 22:14, 23 Lis 2017 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Wilkołak Strona GłównaForum Wilkołak Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Middenheim
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » Warhammer FRP
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bujał
Duch


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolina Śmierci - Turek
Płeć: Wilk

PostWysłany: Śro 15:35, 03 Mar 2010    Temat postu: Middenheim

Moje ulubione miasto Starego Świata więc o nim parę słów.

Middenheim jest stolicą prowincji Middenland. Jest ośrodkiem kultu Ulryka i właśnie w Middenheim'ie, znajduje się Wielkia Świątynia tegóż boga. Jest rządzona przez grafa Borysa Todbringera, który jest potomkiem Gunthara, pogromcy skavenów. Middenheim, zostało wybudowane na skale, która nazywa się Fauchlag. Pod miastem rozciąga się sieć kanałów, wydrążonych przez krasnoludy wcześniej zamieszkujące te ziemie współ z Teutogenami. Kanały zostały również wykorzystane przez skaveny, szczególnie te najrzadziej używane przez Middenheimczyków oraz przez nich zapomniane.

[link widoczny dla zalogowanych] <<<>>> [link widoczny dla zalogowanych]

WAŻNIEJSZE MIEJSCA

Wielka Świątynia Ulryka
Wielka Świątynia Ulryka znajduje się w dzielnicy Ulricsmund i jest siedzibą Ar-Ulryka. W świątyni, razem z głową kultu, przebywają: Gwardia Teutogenu oraz inni kapłani. W głównej sali, znajduje się ołtarz oraz wielki posąg Ulryka i płonie Wieczny Ogień, który jest pilnowany przez dwóch kapłanów. Jeżeli zgaśnie, kapłani którzy pełnili wartę podczas jego zagaśnięcia, zostają skazani na śmierć. W dolnych piętrach znajdują się cele więzienne, które służą do przetrzymywania groźnych heretyków w celu przesłuchania. Straż Middenheimu oraz władza nie mają wpływu na to, kogo aresztuje Ar-Ulryk. W górnych piętrach znajdują się pokoje dla rezydujących obecnie w świątyni.

Rzeźnia Fleischera
W odległych czasach była to siedziba kultu Chaosu. Kult posiadał małą kapliczkę w piwnicy rzeźni, oczywiście wszystko działało pod przykrywką działalności rzeźnika. Kult został zdemaskowany, lecz gdy Archaon rozpoczął oblężenie, straż musiała przerwać działania mające na celu schwytanie kultystów. W trakcie walk, pocisk z Armaty Chaosu trafił w to miejsce całkowicie je dewastując. Po obleganiu, w leju zaczęły rosnąć dziwnie zmutowane kwiaty, które mówią ludzkim głosem. Oficjalnie, straż zakazała ludności zbliżania się do tego miejsca.

Gildia Medyków
Naprzeciwko Wielkiej Świątyni, znajduje się Gildia Medyków. Aby praktykować medycynę w mieście, niezbędna jest licencja z tej gildii.

Pomnik Czarnej zarazy
Pomnik przedstawia poprzedniego grafa Gunthara jako potężnie zbudowanego mężczyznę, miażdżącego szczura ze skręconym karkiem. Wzniesiony aby uczcić koniec Wielkiej Zarazy w 1111 r KI.

Świątynia Sigmara
Ta świątynia, była miejscem wielu złych wspomnień. Kapłani w tym miejscu, przez wiele lat byli zmuszeni znosić oskarżenia miotane przez wyznawców Ulryka, którzy byli w większości. Oczywiście świątynia jest mniejsza niż ta Ulryka, lecz nadal rozległa. Fundusz miasta nie wykłada tyle pieniędzy, ile by chcieli kapłani Sigmara na ich świątynię, co przyczyniło się do faktu, że wygląda na zaniedbaną, lecz wszyscy lokalni Sigmaryci starają się o to, żeby wyglądała jako tako. Na tyłach, są niestrzeżone tylne wejście. Układ wnętrza jest podobny do tego, z Wielkiej Świątyni Ulryka.

Plac Broni
Plac broni znajduje się w dalszej części miasta i służy przede wszystkim, jak sama nazwa wskazuje, w celach treningowych dla armii. Jest to wielki, pusty plac o podłożu piaskowym. Jest wykorzystywany również do różnych parad o mniej, lub bardziej istotnych politycznie.

ARMIA MIDDENHEIM

Garnizon i ochotnicy
Zadaniem garnizonu, jest obrona miasta przed wszelkimi niebezpieczeństwami. Oczywiście panuje tutaj struktura wojskowa. Nacisk położono głównie na oddziały strzeleckie, oraz artylerię, biorąc pod uwagę położenie miasta na wzgórzu daje spore pole do manewru strzelcom oraz artylerii.

Ochotnicy, są zaś jednostką tymczasową. W przeciwieństwie do garnizonu, ochotnicy to przede wszystkim piechurzy walczący wręcz. Mogą być powoływani w razie zagrożenia i każdy z oddziałów ma przydzieloną dzielnicę, której ma bronić podczas nadzwyczajnych sytuacji.

Rycerze Białego Wilka
Tak jak Rycerze Pantery są osobistą strażą grafa, tak i Rycerze Białego Wilka są osobistą armią Ar-Ulryka. Tradycja nakazuje, aby głowa kościoła miała pod swoimi bezpośrednimi rozkazami swoją własną armię. Tak więc mistrz zakonny, odpowiada jedynie przed Ar-Ulrykiem i przed nikim innym. Zakon ten wystawia ciężkozbrojną piechotę, odzianą w pełną zbroję płytową, prócz hełmu. Jako broni, używają tzw "Młotów Białego Wilka", czyli potężnych, oburęcznych młotów bojowych, którymi niezwykle ciężko władać. Po wielu latach intensywnych szkoleń, rycerz Białego Wilka gotów jest stanąć z tą bronią do walki.

Gwardia Teutogenów
Niewielka liczba wybrańców z zakonu Białego Wilka, dostępuje zaszczytu, aby wstąpić do osobistej straży Ar-Ulryka. Na polu bitwy, ich zadaniem jest ochrona życia głowy kościoła, nawet płacąc własnym życiem. Są uzbrojeni i wyekwipowani tak samo, jak pozostali członkowie oddziału.

Rycerze Pantery
Rycerze Pantery stanowią osobistą straż oraz oddział grafa. Głowa zakonu, ma nad sobą jedynie grafa. Rycerze Pantery, to ciężka konna kawaleria. Zwykle noszą hełmy ozdobione głową zwierzoczłeka, którego własnoręcznie zabili. Aby giermek na usługach zakonu stał się rycerzem, musi zabić panterę, gdyż uczyni to znakomity chrzest bojowy dla młodzika.


Ostatnio zmieniony przez Bujał dnia Śro 15:59, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » Warhammer FRP
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.