Obecny czas to Pią 13:24, 19 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Wilkołak Strona GłównaForum Wilkołak Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Wampir: Mroczne Wieki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » WoD - Świat Mroku
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thar
Wapirołak


Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:48, 06 Cze 2007    Temat postu: Wampir: Mroczne Wieki

To kolejny już temat poświęcony systemom świata mroku, tym razem tej części świata wykreowanego przez gości z White Wolfa zamkniętej w epoce średniowiecza. Jak zwykle liczę na waszą inwencję...
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gabriel
Wieczny Głupiec


Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:20, 20 Cze 2007    Temat postu:

(Dobra- to ja zarzucam przynęte:D)

PO ostatniej rozmowie z Kafarem w Art... zachciało mi się trochę w mroczne wieki pograć- Węgry koniec XI wieku... Wojna o przetrwanie stuletnich zaledwie Tremere rozpętana na całego... Gargulce, demony, okropieństwa ze stajni Tzimisce... Samotna postać na rozstaju dróg w środku nocy... Odległe wycie wilka... a potem drugiego, trzeciego i piątego...

aaaahhh.... cudo:)
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
KaFaR
Wilk


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:15, 20 Cze 2007    Temat postu:

...i wtedy wyskakuje wielki i potezny wilkolak (w tej roli ja sam) i rozrywa na strzepy kazdego wampira Very Happy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Thar
Wapirołak


Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:14, 20 Cze 2007    Temat postu:

No nie powiem, kuszące, całkiem kuszące. Spróbuję coś wykoncypować w tej materii przez pierwszy miesiąc wakacji, który spędze w Reichu, moze coś z tego wyjdzie.
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Iblis
Szczenię


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary świat

PostWysłany: Śro 13:30, 20 Cze 2007    Temat postu:

popieram i zgłaszam się na ochotnika jako gracz (wkoncu tzreba na kim wyprobowac system xP)
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gabriel
Wieczny Głupiec


Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:15, 20 Cze 2007    Temat postu:

Kaaaafar.... nie morduj klimatu i mojej wkrętki:D

Mialem podręcznik w PDFach, który jest właściwie Tremerowym clanbookiem opisującym historię Tremere dokładnie, ich macierzystą siedzibę, organizację, gargulce ale także krajobraz i sytuację polityczną Węgier w średniowieczu. Także jeśli chodzi o wszelkie nadnaturalne istoty. Całość oczywiście po angielsku :/

Zaraz spróbuję znowu ściągnąć.
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dante
Wilkołacze Szczenie


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek

PostWysłany: Śro 15:38, 20 Cze 2007    Temat postu:

Hmm ja też jestem za:)
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gabriel
Wieczny Głupiec


Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:06, 21 Cze 2007    Temat postu:

To ja tu zamieszczam fragment I rozdziału książki "The House of Tremere"- clanbooka do Mrocznych Wieków. Tłumaczenie moje- nie kopać. Coś mi się zdaję, że będę od czasu do czasu zamieszczał fragmenty z tej książki, żeby was trochę ponakręcaćSmile

The Dread Kupala
Powietrze Transylwanii zdaje się nieść złe, chore omeny jak suche liście. Noce są głębsze, burze silniejsze, a zimy chłodniejsze niż powinny. Przyjaciele przemieniają się we wrogów i okazują okrucieństwo w ciągu jednego uderzenia serca. W rzeczy samej, łaska Boga wydaje się być bardzo, bardzo daleko. Chociaż lordowie Tzimisce i zwykłe ludzkie nienawiści mają swój udział w tej mrocznej atmosferze, duża jego część pochodzi z wpływów piekielnych. Kupała, demon starożytnego pochodzenia rozścielił nad Transylwanią i okolicznymi krajami swoją czarną aurę. Karmi się Dumą i Żądzą Władzy, inspirując czarnomagiczne praktyki i inne straszne czyny, powoli ściągając na swoją drogę. Magowie z Domu Tremere, tak pełni dumy i głodu są idealnymi kandydatami.
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dante
Wilkołacze Szczenie


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw 7:44, 21 Cze 2007    Temat postu:

hmm grać w Transylwanii to jest to:)
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
KaFaR
Wilk


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:56, 21 Cze 2007    Temat postu:

mysle ze klimat bylby lepszy w paryzu lub iinych wieszych miastach lub na polach bitew i zamkach
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dante
Wilkołacze Szczenie


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw 8:02, 21 Cze 2007    Temat postu:

być może, ale MG jeśli wsadziłby kilka wiosek, starych zamczysk i może nawet jakieś duże miasto to byłoby idealne do stworzenia tam wielu intryg, wojen z wilkołakami i także wielu ciekawych wątków. A na deser Hrabia Drakula (taki dżołk) Razz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
KaFaR
Wilk


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:05, 21 Cze 2007    Temat postu:

ale mi sie nie podoba pomysl gabriela azeby osadzic gre w X - XI w. wolalbym XIII lub XIV wiek azeby rozwoj rynsztunku byl troche wiekszy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dante
Wilkołacze Szczenie


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw 8:08, 21 Cze 2007    Temat postu:

no fakt, wiek tak jak mówi kafar, a realia takie jak ja mówie:P tzn to jest taka mała sugestia dla MG Razz nie zmuszam, a grać i tak będęVery Happy tzn mam nadzieje:P
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gabriel
Wieczny Głupiec


Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:21, 21 Cze 2007    Temat postu:

Fakt, Mroczne wieki są przewidziane na XIII wiek, jeśli dobrze pamiętam...
Ale jeśli chodzi o rynsztunek to macie mały problem, chłopaki.
Bo jeśli mnie pamięć nie myli to żeby mieć KOLCZUGĘ trzeba mieć Mienie co najmniej na 4. A zbroje płytowe ograniczały się wtedy jedynie do napierśnika, osłony kolan i naramienników.
Jeśli chcielibyście coś, co w RPGach funkcjonuje jako pełna zbroja płytowa, to musielibyśmy grać w drugiej połowie XV wieku- czyli renesans w rozkwicie.

To raz.

Dwa: Miasta: Bukareszt? Belgrad? Wystarczy? A jak nie to kawałek drogi dalej jest Buda. A w drugą stronę Bizancjum za miedzą- do Konstantynopola ze dwa tygodnie drogi. Wystarczy?

A trzy: Z Hrabiego Drakuli to wcale nie ma sobie co podśmiechujków robićSmile

A pozatym- to poproszę o potwierdzenie- Czy zadeklarowałeś się, Tharze jako prowadzący Mroczne Wieki? Tak na amen, słowo pewne jak skała?
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dante
Wilkołacze Szczenie


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw 10:09, 21 Cze 2007    Temat postu:

no właśnie, bo chętnych do gry mnustwo a MG jeszcze nie dał wyraźnej odpowiedzi:P
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak Strona Główna » WoD - Świat Mroku
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.