Autor Wiadomość
Withord
PostWysłany: Pon 15:05, 05 Lis 2007    Temat postu:

Ja tam jakoś nie miałem problemu z zrozumieniem zasad.
Która edycja lepsza niestety nie wiem, ponieważ nigdy w życiu w pierwszą nie grałem.
Dante
PostWysłany: Nie 13:35, 19 Sie 2007    Temat postu:

Gabrielu, nie mówie że jest gorsza od Warhamerowskiej mechaniki rund, tylko trudniejsza do przyswojenia.
Gabriel
PostWysłany: Nie 11:19, 19 Sie 2007    Temat postu:

W D&D akcje cząstkowe i pełne są całkiem proste! Czepcie się.
Przynajmniej nie ma paradoksu w którym wyciągnięcie broni trwa 10 sekund czasu gry...
Iblis
PostWysłany: Nie 8:03, 19 Sie 2007    Temat postu:

ja grałem dośc dużo i powiem, że nie rozumiem czego wy nie rozumeicie xD mechanika jak dla mnie jest banalnie prosta. (ps. - "z", a nie "na" forum ;p)
Dante
PostWysłany: Sob 23:39, 18 Sie 2007    Temat postu:

Akcje może troche ciężko zaczaić na początku, lecz i tak są prostsze niż np w dnd gdzie do tej pory tego nie rozumiem:P W każdym razie także one są dobrym rozwiązaniem w tym systemie jak już się je pojmie.
Gotrek
PostWysłany: Sob 13:34, 18 Sie 2007    Temat postu:

No te akcje są poryte :/. Też ich nie załapałem
KaFaR
PostWysłany: Sob 13:31, 18 Sie 2007    Temat postu:

Plusy
- magia - swietnie rozbudowana i bardzo ciekawa
- logiczna mechanika (ciezko sie przyzwyczajic po ed. 1 ale i tak jest dobrze rozwiazana)
- podzial na zdolnosci i umiejetnosci

Minusy
- ciezko mi skumac temat akcji podwojnych i pojedynczych itp. itd.

Bardzo zaluje bo nie mialem jeszcze okazji zagrac a nikt mnie nie chce przygarnac...
Dante
PostWysłany: Pią 16:43, 17 Sie 2007    Temat postu:

ale Iblis napisał że gra z ludźmi z forum a nie na forum:P
KolaB
PostWysłany: Pią 16:41, 17 Sie 2007    Temat postu:

Prowdzenie na forum to nie prowadzenie , moze i sobie ćwiczysz warsztat ale jak musisz nadac wypowiedzi dyanmiz w czasie "żywej" sesji to zadne prowadzenie przez neta ci nie pomoze
Dante
PostWysłany: Czw 13:15, 16 Sie 2007    Temat postu:

hmm ja za minus uznam magie, a co do broni palnej to ja nie mam o niej tak drastycznego zdania. Mi się ona nawet podoba, co z tego że jest rozpowszechniona, i tak nikt nie zmusza gracza do jej używania. Grałem do tej pory jedną część kampanii i jakoś broni palnej nie widziałem, więc w czym problem? to ile czego jest w grze zależy od MG.
Iblis
PostWysłany: Czw 11:17, 16 Sie 2007    Temat postu:

Ja prowadzę ed. II.. lecz niestety tylko prowadzę "świerzym graczom". Jeżeli gram z ludźmi z forum to tylko i wyłącznie w ed. I. Mając troszkę czasu postaram się dorzucić coś od siebie do tego działu
KolaB
PostWysłany: Śro 16:37, 15 Sie 2007    Temat postu:

Co do broni palnej to nie wiem skąd wam sie wzieło to .. ale to osobny dział m, tutaj starajmy sie nic nie pisać po to robie posty różne , to są zasady które prosiłbym zeby przestrzegać .
Danke
Gotrek
PostWysłany: Śro 16:35, 15 Sie 2007    Temat postu:

Ja za plus dam magię :p (pare osób ze mną się nie zgadza). Za minus duży za to ta broń palna :/. W I jest z nią lepiej. Wolę grać w I ale nie odmawiam II ed :p
KolaB
PostWysłany: Śro 15:23, 15 Sie 2007    Temat postu: Zanim przestąpisz próg ...

Witam !
Z tego co mi wiadomo , poza Dantem nikt w drugą edycje nie grał ...za dużo .Zatem postaram sie przybliżyć wszystkie za i przeciw tego systemu . Posiłkować sie będę doświadczeniem własnym i jeszcze jednego MG który nie jest tutaj zarejestrowany .
Dla osób które nie grały i nie czytały :
ZANIM WDACIE SIE W DYSKUSJE(zaczniecie najeżdżać na system) , PROPONUJE :
-Przeczytać co nieco w podręczniku.
-Przeczytać co nieco w dodatkach .

Z góry dziękuje
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.