Obecny czas to Wto 13:14, 30 Kwi 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Wilkołak Strona Główna
»
Warhammer FRP
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Regulamin
Pomysły
Ostrzeżenia
Aktualności i zmiany
RPG
----------------
Warhammer FRP
Warhammer Edycja II
CyberPunk2020
WoD - Świat Mroku
Neuroshima
MEH fnp
Wszystko o RPG...
Sesje on forum
Hobby
----------------
Muzyka
Gry Komputerowe
Sztuka
Grupa ASG „Psycho Squad”
Spotkania i Zloty Wilków
Le Parkour
Manga i Anime
Literatura
Wiedza, Mity, Ciekawostki
----------------
Społeczeństwo
Religie
Mądre Konwersacje
Historia
Wiedza Tajemna
Runy
Symbolika
Off - Topic
----------------
Totalne Off
Linkownia
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kubiak_666
Wysłany: Pią 11:18, 29 Lut 2008
Temat postu:
tabela wieku Gnoma
wiek..........Bonus Umiejętności
16-30..............+0
31-60..............+1
61-90..............+2
91-120.............+1
121-150............+0
151-170............-1
171-Max............-2
Poprawka
WKA
TroxVan
Wysłany: Pią 11:02, 29 Lut 2008
Temat postu:
Cytat:
Gnomy
OPIS
Gnomy są małe, krępe, mają ok. 1.2 m wzrostu i noszą czarne, brązowe lub rude włosy. Są trochę podobne do krasnoludów, mają jednak trudniejszy charakter i są mniej od nich opanowane. Mówią własnym dialektem khazalidu lecz używają podobnego pisma runicznego.
Liczebność gnomów stale spada za sprawą mieszkańców podziemnych tuneli, z którymi toczą nieustanne walki. Nie bez znaczenia pozostaje również wpływ chaosu.
Największe skupiska gnomów występują po zachodniej stronie Gór Krańca Świata (a więc tereny goblinoidów) oraz w Albionie. Są to jednak żałosne pozostałości dawnej, wspaniałej kultury. Poza tym siedziby, jak same gnomy, owiane są tajemnicą jeszcze większą niż krasnoludy; gnomy jeszcze mniej chętnie zdradzają sekrety.
Z powodu licznych najazdów na ich siedziby, niektóre gnomy wyruszają w świat lub mieszkają w ludzkich miastach. Ich praca jest wysoko ceniona ponieważ są urodzonymi złotnikami, jubilerami, specjalizują się w obróbce drewna, kamienia, a najbardziej skóry (gnomie buty to szczyt osiągnięć szewskich w SŚ), jak również metalu. Ogólnie biorąc są sprawnymi rzemieślnikami o sporej inwencji i zręcznych rękach. Jednak niektórzy z nich preferują profesje lotne, jak goniec, posłaniec, złodziej - a to z racji na niewielki wzrost i wrodzony spryt. Nie wykonują natomiast profesji związanych z morzem, unikają jak mogą wód większych niż płytkie strumienie - gdzie zdarza im się wchodzić po kolana w celu wydobycia złota.
LOSOWANIE BOHATERA
Charakterystyka:
sz = k3+2
ww = 2k10 + 30
us = 2k10 +10
s = k3 + 1
wt = k3
zw = k3 + 4
i = 2k10 + 20
a = 1
zr = 2k10 + 20
cp= 2k10 + 30
int= 2k10 + 20
op= 2k10 + 20
sw= 2k10 + 30
ogd= 2k10 + 20
Wzrost: M 105+2k10; K 100+2k10 cm
Waga: 40 - 87.5 kg
Infrawizja: 30m
Przeznaczenie: k3 PP
Języki: rodzimy kher-khazalid + reikspiel
Psychologia: nienawiść do goblinoidów (jeszcze większa niż krasnoludy)
Klasa i profesja: losowanie wg tabeli krasnoluda z naciskiem na rzemiosło
Umiejętności rasowe: obowiązkowe - jubilerstwo lub do wyboru gracza; dodatkowe - bardzo szybki, metalurgia, kamieniarstwo z równą szansą; liczba umiejętności jak krasnolud
Pochodzenie: k100 -
01-39 zachodnia strona Gór Krańca Świata
40-69 Albion
70-00 urodzony wśród ludzi - tabela dla człowieka
Rodzina: jak krasnoludy
Religia: panteon gnomich bóstw nie zdradzanych nigdy i nikomu, prawdopodobnie są oni zbliżeni do bóstw krasnoludzkich ale nie ma pewności; jest to jedna z najgłębiej strzeżonych tajemnic.
Inne uwagi: gnomy zwykle noszą ubrania ze skóry lub innych materiałów naturalnych podbite z reguły futrem. Wśród wolnych gnomów przyjęły się bogate ozdoby, lecz gnomy w miastach zwykle ich unikają by nie kusić łotrów, jakich tam pełno.
Pozostałe rzeczy MG powinien określić samemu. Rasa przygodowa powstała na bazie bestiariusza i kilku innych wiadomości ogólnych o tej rasie. Mam nadzieję, że przyda się w drużynie gnom.
Pobrano z
http://www.gildiarpg.pl/
Poprawiki
WKA
Kubiak_666
Wysłany: Pią 10:55, 29 Lut 2008
Temat postu:
a moja ulubiona rasa sa gnomy nikt nie przebije ich w szyderstwie
TroxVan
Wysłany: Pią 20:51, 26 Paź 2007
Temat postu:
Nekro ma racje , jest bogini ogniska domowego i tah chyba sie nazywa
A zawsze mozesz rzyucic czar magi prostej ( 2 PP ) i wyciagnac zwierze z nikad
Wiekszosc zwierzat da sie zjeśc
Necromancer
Wysłany: Pią 20:46, 26 Paź 2007
Temat postu:
A nie graliście nigdy zdechalkiem albo Mrocznym elfem ??? Ja tam wole się poznęcać nad innymi. Wejść do jakieś wioski nekromantą zabic 10 mieszkańców, wskrześić ich i zrobić rzeź xD
Cytat:
autorzy podręcznika "dali dupy", bo nie umieścili w nim żadnej wzmianki o bogu jedzenia.. byłbym niziołczym kapłanem, a moją specjalną umiejętnością byłoby czarowanie jedzenia, coś w rodzaju "stoliczku, nakryj się!" i zamiast współczynnika many byłby współczynnik sytości xP
eeee... a pogieni która nazywa się Esmeralta czy jakoś tak ?? ludzie albo ja mam jakis inny podrecznik niz wy albo nie przeczytaliscie calego
Dante
Wysłany: Śro 18:49, 13 Cze 2007
Temat postu:
jest hlaflińska boginii ogniska domowego, na dobrą sprawe można się u niej skapłanić
ale praktycznie wszystko trzeba opracować co do kapłaństwa
Iblis
Wysłany: Śro 18:17, 13 Cze 2007
Temat postu:
autorzy podręcznika "dali dupy", bo nie umieścili w nim żadnej wzmianki o bogu jedzenia.. byłbym niziołczym kapłanem, a moją specjalną umiejętnością byłoby czarowanie jedzenia, coś w rodzaju "stoliczku, nakryj się!" i zamiast współczynnika many byłby współczynnik sytości xP
Dante
Wysłany: Śro 17:44, 13 Cze 2007
Temat postu:
ale taki odruch jest dość normalny wśród niziołków, bo mimo że są najlepsi to jednak nie bardzo lubują w upychaniu innych swoimi specjałami:P Ale jakby nie było, to sobie "wykarmili" droge do utworzenia własnego państwa:D
Iblis
Wysłany: Śro 17:11, 13 Cze 2007
Temat postu:
ja miałem tez hobka (hienę cmentarną) lansowanego na szlachcica (miałem nawet lewe papiery xD) z tym, że ja sam wolałem jeść, niźli komuś pichcić.. wiem, wiem - jestem egoistą ; d
Gotrek
Wysłany: Śro 14:21, 13 Cze 2007
Temat postu:
Aaaa no to wszystko jasne ;D
KaFaR
Wysłany: Śro 13:58, 13 Cze 2007
Temat postu:
najlepsi sa niziolkowie szlachcice mam przyjemnosc podrozowac z takim i jest jak brat dla mojego krasnoluda
ps. piecze wysmienite ciasta
Gotrek
Wysłany: Śro 7:20, 13 Cze 2007
Temat postu:
No to fakt że takiemu żarciu nie sposób się oprzeć
. Do tego wiadomo że niziołkowie to najlepiej opłacani kucharze Starego Świata
Iblis
Wysłany: Wto 20:31, 12 Cze 2007
Temat postu:
za to moją ulubioną rasą są halfligowie.. bo przecież nikt się nie oprze wyśmienicie przyprawionej wołowince z odrobiną tłuszczu na brzegach.. tej faszerowanej odpowiednio dobranymi ziołami kaczce przyrządzonej wg. wieloletniej rodzinnej tradycji.. tej soczystej polędwicy przygotowywanej na 100 sposobów..
sam uwielbiam jeść, więc dobrze utożsamiam się z hobkami.
z góry obalam mity, że te małe chodzące beczki są niezaradne i niezdarne; i przyjdzie czas na hobka pogromcę smoków i zła wszelakiego
Gotrek
Wysłany: Wto 16:46, 12 Cze 2007
Temat postu:
Dante młotek to nie CP
. Tu Gobliny nie mieszkają w biurowcach a armia chaosu wcale nie ma elektronicznych wszczepów ;p
drowek
Wysłany: Wto 16:33, 12 Cze 2007
Temat postu:
tak bo Dante sie nawkrecal na CP i wszystko bedzie don porownywac... skad ja to znam <zalamany>
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin